قله سمت خلیج

راهم را سمت بازار کج می کنم تا برای سلامتی مزاجم غصه هایم را حراج بگذارم : هنوز بوی تنهایی مشامم را نوازش می دهد اینجا هوای دل شما طوفانی اعلام نمی شود و منشن ساعت را توی این طوفان شن گم کردم ارام روی این موج سواری می خورم تا شاید بیدار شوم از خواب همیشگی . شک نمی کنم به نماز دو رکعتی و تیمم نمی کنم برای خوردن گوجه این دشت گرم . سمتم را بر می گردانم رو به قبله قله دماند در امتداد دریای جنوب و بلند تکرارمی کنم : اشهد ان که چقدر ماهی . اشهد ان که سر می خورم توی وجوت افتاب بالا نرفته پایین می اید و من هنوز رو به قبله دلم نجوا می کنم آقاببخشید : یه پاکت شیر و یه کیلو گوجه هنوز فروشیه؟؟


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , ,

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: